2009. január 1., csütörtök

Válasz Asinak

Az eredeti terv nálam is a 41 km volt. Asi célzásának köszönhetően a tervemet 24 km-re változtattam. De ezt a tervemet Olivér hiúsította meg. Így maradt a 10 km. A nevezés előtt közvetlenül megfordult a fejemben a 3.5 km gondolata, de mint utólag kiderült jó, hogy nem ezt a távot választottam. Elrajtolunk. Nem az előre megbeszélt terv szerint mentünk. 5 perchez közeli kilométereket futottunk, én egy kicsit lemaradtam, nem szerettem volna elfutni az elejét. Az emelkedőn kialakult egy négyes boly, melyet Asi, Vaint Zsolt, Horváth Péter és Horváth Péter alkotott. A séta és a futás váltogatta egymást, volt aki sétálva gyorsabban haladt, mint futva. A boly széjjelszakadt egy idő után, mert inkább mindenki a saját tempójában haladt. Asi szakadt le a legjobban, de mivel a terv az együtt futás ill. együtt gyaloglás volt, bevártam. Lassan felértünk a tetőre. Lefele nem volt gond. A Jánkahegyi részen Oscar díjas produkcióban Asi előadta a nagy meghalást és én sajnos bedőltem ennek a trükknek. Egy óvatlan pillanatban Asi ellépett tőlem és kemény 2 kilométer ill. egy nagy sprint kellett ahhoz, hogy utolérjem. Még frissíteni sem álltunk meg. A zebráknál mindig pirosat kaptunk, egyszer én egyszer Asi próbálkozott meg egy szökéssel, de mindig befogtuk egymást. A célba 23 másodperccel a terv előtt értünk be. 65Min20sec a vége. Meghívtuk egymást egy teára, majd elkezdtünk készülni a frissítő ponti teendőkre, de az megint egy külön történet. A tavalyi szilveszteri futásból tanulva az idei cél 55min55sec. Remélem megint Asival futhatom végig.

Nincsenek megjegyzések: